|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lukas
Nowicjusz
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 2007-09-19 20:35 Temat postu: Rada Osiedla - Kadencja 2007/2008 |
|
|
Szanowni Państwo,
Rada Osiedla "Wiatraczna" informuje:
1. Wstępnie termin zebrania mieszkańców z Zarządem Spółdzielni Mieszkaniowej PAX został ustalony na 19 października br., godzina 18. Prezes Ślązak przystał na ten termin. Więcej potwierdzonych informacji wkrótce.
2. Zwróciliśmy się z zapytaniem pisemnym odnośnie rozliczenia kosztów centralnego ogrzewania w budynku za sezon grzewczy 2006/2007. Poprosiliśmy o dokonanie odczytów i przedstawienie kosztów w terminie do 15 października.
3. Wystąpiliśmy z pisemną prośbą o włączenie centralnego ogrzewania w budynku. Z całą pewnością będziemy musieli poczekać parę dni na rozruch.
Z poważaniem,
Rada Osiedla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lukas
Nowicjusz
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: 2007-10-01 20:39 Temat postu: Sprawy bieżące!!! |
|
|
Witam Wszystkich Państwa,
1. Uprzejmie informuje, iż od dnia 1 października zostało uruchomione centralne ogrzewanie w budynku.
2. W imieniu Rady Osiedla zapraszam wszystkich mieszkańców na Zebranie z Zarządem Spółdzielni, które odbędzie się 19 pażdziernika br. o godzinie 18, na terenie budynku. Prezes Ślązak potwierdził swój udział pod koniec ubiegłego tygodnia.
3. U Pani Administrator znajduje się zeszyt na Państwa numery telefonów. Zapraszam do wpisywania się. Chcemy stworzyć bazę telefonów mieszkańców, która będzie tylko do dyspozycji w przypadkach awaryjnych.
4. Administrator budynku skierowała pismo do Społem w sprawie trzech pojemników do segregacji odpadów, które stoją pomiędzy naszym budynkiem a Uniwersamem. W piśmie znajduje się prośba o ich przesunięcie w inne miejsce, które nie będzie przeszkadzać mieszkańcom naszego bloku.
5. Rada Osiedla skierowała pismo do Prezesa Ślązaka w sprawie przesunięcia pracy Administratora budynku i spowodowanie, aby godziny urzędowania dwukrotnie w ciagu tygodnia (a nie jak dotychczas tylko w poniedziałek) były dłuższe.
6. Prosimy o zgłaszanie wszelkich usterek do Administratora budynku, p. Moniki Walczak (tel. 662 152 500).
7. W razie pytań, problemów Rada Osiedla służy pomocą - numery telefonów na tablicach informacyjnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|